Söndagsbrunch

2011-02-27 @ 16:19:57



Hallå!
Gårkvällen bestod av bio med familjen, Trassel 3D. Äh, strunta i att jag inte längre är ett litet barn, för denna filmen var riktigt bra! Jag tycker var och en av er där ute ska se den. Imorse sov jag till tio någon gång, degade i sängen i en och en halv timme och gjorde sedan en riktig söndagsbrunch med min syster. Smoothie, plättar, kiwi, tomat & mozarella, te, skorpor..aah! Det var så jädrans gott. Lite lyx inför en ny vecka. Nu sitter jag hos tilda och vi ska strax baka. Go söndag helt enkelt. pusss
Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, smoothien och kiwin ser riktigt lockande ut!

2011-02-27 @ 16:52:24
URL: http://evelina.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0