Pimp my pocket

2011-02-10 @ 16:43:00


ph: weheartit.

vill så gärna få lite utlopp för min kreativitet, och det låter lockande att fixa några gamla jeansshorts med ex. nitar. måste bara införskaffa mig några 2hand-brallor först.

kom förresten hem från bowlingen för cirkus en timme sedan, det var riktigt roligt! att hitta på saker med klassen är absolut med på min topp-tio-lista (om jag nu skulle ha en sådan). vi har bästa klassen, kärlek till er! ♥ nu blir det till att börja beta av läxhögen för ikväll. Hörs!
Kommentarer
Postat av: matina

Sv: Det gör jag på en sida som heter polyvore.com, där är kläderna redan "urklippta" :)

kram!

2011-02-10 @ 19:18:32
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0