god knows what is hiding in those weak and drunken hearts

2011-12-09 @ 15:15:48


just när det är som mest under helgen så får man världens halsont och kan knappt äta. eller dricka för den delen. så jag har bara legat inne de två senaste dagarna och kollat på diverse tv-serier, ätit glass och sovit. Inte så fel det heller egentligen om det nu inte hade varit för åttonde gången detta året! Jag antar att timingen aldrig är helt rätt när det kommer till sjukdomar? Jag och nina hade bestämt oss för att gå ut och springa idag också..nu blir jag bara som vilket fredagsfetto som helst haha!

ps. världens finaste låt. kan inte fatta att hon är 15?! insane.
Kommentarer
Postat av: tilda

snyrreasså!

2011-12-12 @ 20:55:50
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0