fyndigt

2011-12-26 @ 22:52:34



har hängt inne i stan hela dagen bland kläder, REA-skyltar och jag har trängts med hur många människor som helst. men för vad det är värt, hittade jag i alla fall blusen ovan↑ inne bland galjorna på ginatricot. en svart, transparent blus med en liten rosett i kragen, och för bara 100 kronor! + att jag hittade ett väldigt fint rosa nagellack för bara 33 kronor. det gäller att fynda när man kan! men nu ska jag gå till sängs för att sedan vara vid stena line terminalen 8.00 imorgon bitti. Danmark, her kommer jeg! (Danmark, här kommer jag!  ...enligt google-översätt i alla fall). vi hörs igen om några dagar. xxx
Kommentarer
Postat av: tova

hihi, kommer bli som en pepparkaka! Du är finast av alla på denna jord! ses om 2 veckor, pussssss:*

2011-12-28 @ 20:57:24
URL: http://tovvas.blogg.se/
Postat av: tilda

deen ee snyygg asso!!!

2011-12-29 @ 11:04:51
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0