This or that?

2010-10-15 @ 22:55:39
Fick bara för mig att jag vill färga håret. Antingen helt galet blond eller rödbrunt. Det känns inte som att jag skulle passa i något av det, men det krävs en förändring då jag sett likadan ut i alla år. Men jag vill inte fastna i den onda cirkeln, ni vet. Färga, utväxt, färga, utväxt, slitet, färga osv osv..! Tror också min mamma håller med mig på den punkten. Just nu ska jag nog lägga fokus på att få håret långt & icke-slitet. Sedan kanske färgning dyker upp på kartan..



Kommentarer
Postat av: haidis -

SV: åh tack så jättemkt för att du röstar, blir såå glad :* Som tack får du en liten gåva.. nämligen 25% på valfritt plagg från H&M när du anger 8909 i kassan (internet).



.. rösta gärna imorgon också ;)

2010-10-16 @ 00:45:10
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0