Look trough your fingers and you will find a lot.

2010-10-05 @ 19:38:56
Tjosan!
Idag har jag varit nyttig. Jag & tilda gick ut för en springtur på drygt fem km, eftersom det är den längden som gäller imorgon på skoljoggen. Sedan tog jag en snabb dusch, slängde i mig lite veg. lasange och nu sitter jag här och pluggar. Duktiga jag. I skolan jobbar jag och 6 st andra sköna tjejor på en låt och idag innan & efter lunchen gick det kanon. Har inte riktigt kommit underfund med namnet än, men det kommer väl..! Nu blir det mer study & sedan DH.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Om du fortfarande är inne på datorn:):):):):):)

2010-10-05 @ 20:11:58
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0