Jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång

2010-10-26 @ 19:57:18
Är helt slut, kom nyss hem från kören och sitter just nu och käkar soppa. Har stått upp i två timmar och sjungit, i väntan på en paus som aldrig kom eftersom vi "inte hade tid". Vi jobbar stenhårt för kärleksmässan på söndag, det kommer bli så himla fint! Pluggade franska från halv tre-halv fem förut idag. Jobbigt.. är också nyklippt, bara mina schletna toppar fick åka av, men jag känner mig allt lite korthårig..! Lyssnar på håkans nya album - kan ej sluta. himla bra texter! ska försöka få fram lite roliga inlägg nu. hugs!

Kommentarer
Postat av: Anna

du har så fina t-shirts men coola tryck på kan du inte välja ut dina favoriter och säga vart du köpt dom :D

2010-10-27 @ 18:47:16
URL: http://endastannaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0