I'm alive

2010-10-11 @ 15:56:53
Jag är ledsen att jag inte bloggat ett piss under helgen, men jag har gjort så himla mycket! I lördags efter träningen fick jag, sanna & tilda vara med om ett riktigt äventyr när vi plockade björnbär..hehe. På kvällen var jag + familjen bjudna på middag. Jag drog till tilda en stund sen och kom inte hem förrän sent. På söndagen spelade jag match vid elva och sedan, för att dra in pengar till laget, stod vi i sporthallens cafée. På eftermiddagen städade jag mitt rum, var ute och fotade med kompisar, åt äppelpaj med vaniljsås och kollade på ondskan med familjen. Myshelg!


Höst. Fler bilder kommer!
Kommentarer
Postat av: Emma||fashionedbyme.webblogg.se

Går du i Azalea BK?

Kram <3

2010-10-11 @ 16:40:24
URL: http://fashionedbyme.webblogg.se/
Postat av: sanna

haha äventyr...

2010-10-11 @ 19:34:03
URL: http://eendelavmigblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0