Cute cat

2010-10-14 @ 17:13:44
Sitter och tröst-äter chokladmuffins som jag bakade idag efter skolan. Måste ta tag i allt det där tråkiga, det som har stått som anteckning på mobilen x antal veckor. Dammsuga rummet, få sålt lite fryspåsar, fylla i lite papper och göra plats för min dator som jag får imorgon! OH MY GOD! Längtar! Ny kamera & ny dator. Liten omstart sådär. Lovar er att det blir lite roligare uppd. då. Eller nej, jag har ju bestämt att inte lova sådana saker. Men om vi säger såhär. Jag hoppas på bättre & roligare uppdatering då! nu ska jag dra mig upp till rummet. Kisses & Hugs!




Photographed by me
with nikon D60 - unedited
Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack:D!

2010-10-14 @ 17:53:57
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0