It will catch all my nightmares and trow 'em away

2010-11-07 @ 15:35:38



Någon frågade om jag hade shoppat något i tyskland och nej, det blev inte mycket att ta med sig hem. Inte så att det inte fanns någon möjlighet till att köpa saker, tvärtom - det fanns marknader och shoppinggator överallt. MEN denna fina drömfångaren fick jag med mig hem! Kommer pryda min vägg när jag får tid att sätta upp den..

Gjorde en ny kategori igår som heter New in. Har sorterat inlägg till den kategorien, och jag tror ni själva förstår vilka inlägg som hamnar där..!
Kommentarer
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Fin header du har nu :D Jättefin den sista bilden var!

2010-11-08 @ 15:51:03
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0