Vaken om natten och drömmer på dagen

2010-11-22 @ 15:22:00
Hej alla goa!
Faktiskt en riktigt bra måndag idag ju! Länge sedan en sådan dök upp. Dock så sov jag illa inatt. Först låg jag uppe och redigerade bilder till alldeles för länge, ögonen sved och mamma sov tillochmed. Sedan var jag fortfarande klarvaken, så jag läste i en halvtimme för att varva ner. Försökte somna, men kände plötsligt att jag var hungrig, så jag gick ner och drack mjölk och åt en banan. Efter det kunde jag inte somna ändå så jag låg och läste en halvtimme till. Efter det tog det en himla lång tid innan jag kunde slappna av, jag tror klockan tickade mot halv två..

Bjussar på favoriter ut inspirationsmappen så här på eftermiddagen. Hype!










Kommentarer
Postat av: tilda

LOVE them all1!!1!!

2010-11-22 @ 20:47:01
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0