När man har dåliga dagar..

2010-11-25 @ 22:06:08
..så köper man sig antingen en fet godispåse, eller så låser man in sig på sitt rum i hopp om att få vara ifred. Jag har gjort det båda idag. Så imorgon, fredag, så skulle jag önska att jag vaknar på helt rätt sida. Och det ser ganska ljust ut. Än. För vi kollar på film på franskan (igen, inte klagar jag, inte) och har ingen NO så vi slutar tidigare. Finfint. Nu SKA jag sova. Godnatt!


googlade på "Eira" och då kom det fram ett skönhetsprodukt-företag med namnet Eira. Stod en massa på den sidan, lovar att visa er imorgon/under veckan!
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

svar

Oh god, NO! Du är ju jättebra på att rita:o Jag är verkligen inte bra! Fast det är kul att rita(Y)

2010-11-26 @ 15:07:21
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0