Strax kryper jag till kojs & imorgon är det fredag

2010-12-09 @ 22:36:37


dagens två inspo-bilder från DENNA satans snygga tjejen.

Åh! Vilken toppen eftermiddag och kväll det har varit! Vi bakade inte knäck och jag hann inte träffa tilda någonting. MEN gud vad jag har skrattat idag. Visst är det härligt med sådana dagar? Jag har så sjuka vänner som inte kan hålla käften i fem sekunder, men sånt är härligt! Massa tjejsnack och kärlekstjöt blev det inpå kvällen i alla fall. UNDERBARA TORSDAG! Och imorgon är det redan fredag. Veckorna bara rinner iväg..! Men hur skönt är inte det på en skala?
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

vi hade det lovely :D

2010-12-10 @ 17:24:55
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0