Sunday/two pics from december

2010-12-19 @ 22:56:13
God kväll finingar!
Jag hade skrivit ett långt jäkla inlägg och så försvinner allt. h-e-l-v-e-t-e. Men min dag kortfattat. Datorfri söndag, längskidor (ont i rompen efter ett tiotal fall), bakat julgodis, hämtat ut ett paket, slagit in julklappar, gjort klart pyttelite plugg, lagat en tröja, läst ut en bok. Fin söndag enligt mig i alla fall. imorgon ska man vara uppe med tuppen igen, får bara ta sikte mot onsdag då vi slutar skolan..!

FÖRRESTEN, så vann jag en tävling hos bymalin, ett presentkort på 300:- hos solentro.se, första gången jag vinner en bloggtävling av slumpen så att säga. THANKS TO YOU!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: tilda

LOVE THE PICTures:) grattis eirosa!

2010-12-20 @ 14:08:38
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0