New in today

2010-12-29 @ 17:33:13



detta blev inhandlat idag. ett par svarta jeans, en tröja, ett rosa & ett genomskinligt nagellack. förstår inte varför tröjan ser ut som en uppspikad gris på bild, den är inte fullt så rosa i verkligheten. mera beige/gammaldags rosa.

Hejsan!
Jag & tilda åkte in till stan vid elva idag och gick sedan runt där i cirkus fyra timmar. Det kändes som de flesta plagg var emot mig idag, hittade inte mycket. Fick i alla fall med mig ett par svarta jeans från cubus som jag gått in och fingrat på ett x antal gånger innan jul. Mina Crocker Pep fick en stor, oundviklig stearin fläck som inte gick bort, så det var behövligt. En tröja från monki som kom med för endast 150 :- efter 50% rea + två nagellack från depend. Nu ska vi sätta på en film eller annat mys. Hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0