Jag känner mig ung & sånt,

2010-12-15 @ 22:17:20
Idag har det varit ganska fullt ös hela kvällen. Jag & tilda har rensat igenom min garderob och röjt ut massa skit, även om det är en del kvar, och lyssnat på ös-låtar som får lite go i en. Som jag sagt så har jag INGA LÄXOR denna vecka, vilket gör att dagarna rinner iväg bäst de vill. Nu ska jag läsa, läsa, läsa ur en bra bok jag lånat på bibblan. Sedan blir det till att sova.

FÖRRESTEN SÅ BLEV JAG EN AV VINNARNA i "veckans blogg" hos Ellen. Och av 78 tävlande så blev JUST JAG vald. Är lite smått chockad. Men glad! Tack så himla mycket!

Två favoriter. Lyssna.

Låna pengar -


The time -
Kommentarer
Postat av: Viktorija

Sv: Tack så mycket! :)

Lägg gärna till mig på Bloglovin

2010-12-16 @ 15:10:31
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: Viktorija

Sv: Så kul och höra det! :D

Var gärna med i min fototävling med temat kyla om du har någon bild som passar! :)

Tre personer vinner tre olika priser

2010-12-16 @ 15:17:56
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0