Avundsjuk, sladdar & skit, på bättringsvägen.

2010-12-04 @ 13:25:02
Hejsan!
Jag blir så avundsjuk när jag läser på alla bloggar att DE SKA IVÄG OCH KÖPA JULKLAPPAR, SHOPPA eller TRÄFFA KOMPISAR. Och själv ligger man hemma och hostar. Inte rättvist. MEN jag har liksom ändå kommit ett steg närmare julklappsinköpen. Jag hade nämligen bestämt mig här i veckan för att på lördag så skulle jag tjäna ihop pengar och städa hela jävla huset. Och nu att jag blev sjuk var det bara en av alla saker jag skulle missa. Men jag fick ett ryck och kände att jag lika gärna städa huset istället för att bara ligga och klaga. Så, så blev det.

också väldigt stolt över att jag fick ihop högtalarna med datorn så att musiken kunde speeda upp mig! Go me!

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Hoppas du är frisk snart :o

2010-12-04 @ 13:44:09
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: tilda

Krya! vill & orkar du fortfarande med en promme?? :)

2010-12-04 @ 17:47:48
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0