Galet.

2010-08-28 @ 13:04:06
God morgon. Vaknade för cirkus en timme sedan och är helt slut. Gårdagen vart helt jävla grym! Först åkte jag in med ellen, molly & hilda till stan där vi slog oss ner på ett café and talked some gossip. Någon timme senare drog jag & ellen in till liseberg där vi efter mycket trängsel kom längst fram till elsa, emma, elin, amanda & alicia. När det drog igång..AH! Underbart, grymt, fantasktiskt, galet, perfekt, lukten av parfym & svett blandat med skrik och hög musik, helt..obeskrivligt. Hehe, försöker så gott jag kan..
Inget slår i och för sig håkan på liseberg förra året.
Jag tror dock jag har förlorat en del av min hörsel, tinnitus eller något liknande. Ja, jag är seriös. Det susar i öronen och jag hör inte lika bra som jag gjorde igår vid sjutiden. Hoppas verkligen att det går över, lite läskigt faktiskt..
Kommentarer
Postat av: EMELIE

hej! var det inte du som undrade hur man fick rubriken i mitten? i sånna fall...



jag har gjort ett inlägg om det, kika gärna in :)

2010-08-28 @ 13:18:14
URL: http://emelieochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0