Fjärde maj

2013-05-04 @ 14:42:36
Heej vänner! Sitter just nu och väntar på att min pizza ska bli varm för jag är såå himla hungrig! Sorry att det har varit så tomt här denna veckan, men har verkligen inte haft någon tid över för att blogga, jag har pluggat massor, suttit barnvakt åt sötaste lilltjejen, kollat på amerikansk fotboll, lagat en tand (och nu ilar det i den jääättemycket varje gång jag äter), varit på stan, ätit årets första ben & jerry (cp att årets första är i maj?!) och träffat kompisar. Valborg var också bra, jobbade som sagt med laget och sedan stannade vi en liten stund vid brasan innan vi åkte hem till mathilda och kollade på The dark knight tills vi somnade. 
I skrivande stund sitter jag som sagt och väntar på min pizzabit, har varit och simmat med Ebba på förmiddagen och vi körde Wet Vest som var joobbigt, men det var kul! Och nuuu spillde jag vatten på min dator så måste ta hand om det..hejsvejs!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0