26 maj

2013-05-26 @ 22:32:27
 
Hejhej!
Har haft så mycket den här helgen så har inte hunnit uppdatera alls bra, men det har i alla fall varit en så himla bra helg! BK:s konfirmander konfirmerade sig idag och ååh det var så fiiint, alla var så fina och stiliga, blev så stolt, haha, när de stod där allesammans längst fram i kyrkan!
I fredags kväll firade vi kristin som hade fyllt år och vi åt vääärldens godaste chokladtårta som hon hade köpt på american bakery, och så var det massor med trevliga människor där, och igår kväll var det festkväll i kyrkan med alla ledare, konfakompisar och konfirmander med deras familjer. Det var underhållning och sång och trevligt sällskap och mat som bjöds, och väl hemma sedan var jag så himla trött eftersom det skett lite äventyr under dagen också, typ som att vi var utelåsta i ett trapphus i en och en halv timme. Men det är okej (if u know it u know it). Nu är jag också så otroligt trött, gick upp sju imorse för att vi skulle vara i kyrkan 8.40 för fotografering och innan dess gjorde jag frukost på sängen till min mor, sedan var det konfirmationsgudstjänst, fika, en snabb runda på stan med Maria och när jag kom hem vid fyra satte jag igång och städade huset. Så ja, det är okej att vara trött! 
Imorgon måste vi lämna in våra skoldatorer (buhuhu, alla andras suger men min är jättebra så vill inte lämna den), och om 3 dagar flyr jag landet för att få träffa min syster efter tio måndar, längtar så sjukt mycket och kan inte fatta att dagen snart är hääär! Men i alla fall, uppdateringen kommer ju inte vara på topp då, men ska försöka höra av mig igen innan jag åker! Pussokraaam
ps. bjuder på töntbilden
Kommentarer
Postat av: Nina

Det e okej<333333333

2013-05-26 @ 22:35:03
Postat av: linnea

wwwaaa va snygg

2013-05-27 @ 20:33:38
Postat av: sanna

oooj vad fin

2013-05-27 @ 22:12:26
Postat av: Tildaholm

Hahaha de e okej!!!
Såååå snygg att man dör!!!

2013-05-28 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0