Sweaters

2013-03-27 @ 22:52:51
 
 
Godkväll!
Har varit hos mathilda hela eftermiddagen idag, vi pluggade på andra världskriget i typ tre timmar (första gången någonsin vi har prov på samma sak på samma dag, ganska skillat med tanke på att vi går på olika skolor yeey) så nu har jag förhört henne flera gånger om och lärt mig massa onödig fakta som inte kommer på vårt prov men det var kul ändå, haha. Hade tänkt åka hem vid halv sju men så blev det halv tio istället hehe, brukar bli så när jag är där...aja, imorgon är det sista slutspurten innan det är lov, så himla skönt!! Tycker verkligen att skolan har blivit så sjukt tråkig, men det finns liksom inte så mycket annat att göra än att fortsätta tugga på, men motivationen är på nooooll. Nu ska jag sätta på mig lurarna och lyssna på lite The Killers innan jag somnar, godnatt vänner!
 
Ps. just det ja, tröjorna kommer från sheinside.com där de har mycket fina kläder, tips tips!
Kommentarer
Postat av: sanna

Haha nää tyvärr var jag ju inte det men hade gjärna velat hahaha 😂

2013-03-28 @ 20:21:36
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: Evvis

Sååå snyggt!

2013-04-02 @ 16:59:11
URL: http://evvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0