Långhelg

2013-03-10 @ 20:35:29

Hola amigos!
Har knappt varit hemma någonting den här helgen, vi har haft två stora konserter med kören som har tagit all min tid. Räknade på att jag tillbringat minst 15 timmar i Domkyrkan den här helgen, bara repat och repat och repat, men det har varit så himla värt! På kvällarna har jag träffat kompisar och resterande timmar när jag varit hemma har jag bara ätit och sovit. Jag var sjukt otagg på den är helgen innan, men det har verkligen varit grymt kul, det är liksom inte varje dag man får sjunga med några av Sveriges bästa ungdomskörer. Nu sitter jag på spårvagnen på väg hem till mathilda, hon har bakat kladdkaka (för så bra är hon) så vi ska bara kolla på serier och mysa och sen ska jag sova där, efter denna helgen kan det faktiskt inte passa bättre att vi har studiedag imorgon!

(Hähä har inga bilder så bjuder på dennaaa...)

Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ. VACKER.

2013-03-10 @ 20:56:02
URL: http://mittlivochminasikter.blogg.se
Postat av: Lena

Va? å inte visste jag nåt om körsång i Domkyrkan.

2013-03-10 @ 21:16:34
Postat av: tilda

så snygg!! ååh jag har typ aldrig varit inne i domkyrkan haha men den är så fajn!:))

2013-03-11 @ 18:25:53
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0