fjärde mars tvåtusentretton

2013-03-04 @ 18:28:00
 
Hejhej vänner!
Helgen sprang iväg och nu är det måndag igen, så jag tänkte att jag drar lite snabbt hur min helg har varit, för något ska ni väl ha och läsa!
 
Fredag: Skoldagen är en dimma haha, nej men kommer verkligen inte ihåg någonting...jo förresten, höll min franskaredovisning och trodde inte att jag skulle vara så nervös, men se där, det är mycket man inte vet om sig själv...haha nej men trots skakande ben kändes det ändå helt okej! På kvällen lagade jag middag till familjen innan jag skyndade mig iväg till kyrkan med Maria för att umgås med lite kompisar, men strax efter åtta var jag tvungen att åka för att jag skulle iväg och kolla när vårt lag spelade match (får inte träna/spela matcher på grund av en låsning i ryggen, FETT STÖRANDE). Efter matchen tänkte jag åka in till stan och träffa folket igen men ingen svarade på sina telefoner och jag pallade inte åka in dit på en chansning igen då klockan började närma sig halv elva, så jag åkte hem och kollade på grey's resten av kvällen.
 
Lördag: Jag hade två projekt framför mig: städa ur kylskåpet och baka bröd. Projekt nummer 2 vet jag inte varför jag gav mig in på egentligen, såg ett recept på morotsbröd i tidningen och tänkte "jag bakar ju så himla mycket kakor så varför har jag aldrig bakat bröd?". Svaret är att jag inte är på att baka bröd. Efter många om och men blev det i alla fall färdigt och smakade ju ganska bra i alla fall, men det dröjer nog innan jag bakar bröd igen hehe...
På kvällen var jag och Maria på bio, vi såg Silver Linings och den var så braaa! Hade verkligen noll förväntningar på den, så det var en positiv överraskning! När jag kom hem sedan somnade jag nästan direkt trots att klockan bara var halv tio hehe...
 
Söndag: Träffade Nina en stund på förmiddagen, gick en liten promenad, gick hem och bytte om, åkte in till herrarnas match i Lisebergshallen med Mathilda och köpte thaimat på vägen (min och mathildas nya tradition: innebandy och thaimat). När matchen var slut åkte jag hemåt och sjukgymnast-Eva kom hit för att visa lite nya ryggövningar och efter middagen sedan gick jag yttligare en promenad med Nina och Sofia. Ganska lugn helg och nu är det bara att tagga ny skolvecka (blä)...!
 
Credit till er som orkade läsa allt detta, det blev inte så mycket med att dra det "lite snabbt"...
Kommentarer
Postat av: Hilda

jättejättemycktet creed till dig för att du har börjat blogga sådär mycket! xD

2013-03-04 @ 19:02:28
Postat av: Nina

Gud vad gott det ser uut ju *smileynmedhjärtögon*

2013-03-05 @ 09:07:48
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: Marrebarre

Jag orkade läsa allt!!(stolt) Och det är grymtt du skriver mycket men du borde blogga oftare min kära!

2013-03-05 @ 16:27:39
URL: http://mittlivochminasikter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0