Beauty bandit

2013-03-22 @ 16:02:07
 
Lite fredagsinspo ↑
 
Hey friends! Kom tillbaka till skolan igår, pang på och nu är vilan över känner jag...har en hel del plugg att ta igen under helgen emellan allt annat som väntar. Imorgon måste jag först till torpahallen och kolla när småttingarna tränar för att göra en undersökning till mitt svenskaföredrag, sedan är det planerat en runda på stan med nina & tilda, hem och städa det sista och efter det tillbaka till torpa fast med helt annat uppdrag - att städa hela hallen med laget (bästa lördagkvälls-nöjet...eller...?). På söndag ska jag stå i caféet med mathilda på förmiddagen och sedan har jag eftermiddagen ledigt och då är det som sagt plugg som gäller! Så det är ganska full rulle den här helgen. I alla fall, nu ska jag dricka upp mitt te, sätta på lite coldplay till det och börja med städningen här hemma (får tänka kosingen jag tjänar som motivation), och ikväll ska jag träffa bästa folket i kyrkan, har inte varit där på evigheter! Hejsvejs
Kommentarer
Postat av: tilda

ååh vad jag älskar alla pics!!

2013-03-22 @ 17:46:23
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Nina

Löövie collage

2013-03-23 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0