Hemma igen!

2013-06-09 @ 17:02:47
 
Alltså finns det något bättre än att komma hem till sin egen säng? Har saknat en säng som inte knarrar när man vänder på sig så himla mycket. Och min el-tandborse, den har jag också saknat. Och mina vänner såklart, dem får jag inte glömma. Annars har jag inte saknat så mycket faktiskt, livet på andra sidan atlanten har varit gaanska så bra! Och nu känns de där två månaderna tills min syster kommer hem igen inte så långa faktiskt. Ovan ser ni lite bilder från telefonen från resan, men ni ska få se mer bilder från kameran så fort jag orkat lägga in dem på datorn och redigerat dem osv, men just nu ligger jag hemma och är sjuk - mitt huvud känns som en snorklump (åh vad äckligt det lät men det är så det känns) och jag orkar inte resa mig ur sängen. Måste bli frisk till imorgon för nu är det sista veckan i skolan och det vill jag inte missa!! Strax kommer Tilda och Nina hit och ska ge mig lite energiii, hejdå kram på er vi hörs snart igen!
Kommentarer
Postat av: Maria

Welcome home babe! I guess you only speak english from now on :)

2013-06-09 @ 18:39:53
URL: http://mittlivochminasikter.blogg.se
Postat av: Klara

välkommen hem älsklingggg

2013-06-09 @ 19:54:22
Postat av: Nina

Åhhhhh finally hemma!! lägg ut bilder på de du köpt ocksåå

2013-06-10 @ 16:47:08
Postat av: tilda

shiit vad fina bildeer!! welcome homeeeee!!

2013-06-10 @ 20:11:57
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Ebba

Åååh jag vill göra allt det dina bilder visar!!!

2013-06-11 @ 08:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0