Bara för att jag är ledig!!

2013-07-05 @ 22:29:17
 
Äääntligen! Jobbet är över, och även om det var med en klump i halsen jag kramade alla gosiga barn hejdå så är det så skönt att få vara ledig. Imorgon bär det av till Hönö med Maria och Lovisa, alltså jag är så taggad för det kommer bli feeett och vädret verkar vara på vår sida också, för en gångs skull! Nu ska jag börja packa (har tänkt göra det i snart fyra timmar, är så dålig när det kommer till att ta tag i just packning haha) och sedan ska jag väl försöka sova lite också, gotta do that too. Hoppas ni får en bra vecka kompisar, pussokraaam
Kommentarer
Postat av: Tildaholm

Ha det bäst på hönö!! Såå himla snygg är du också dööör mAnnen!!!

2013-07-06 @ 02:42:00
Postat av: Isa

Åh och om jackan;
Ja absolut! Du tror inte du skulle kunna skicka några bilder, några på avstånd och några mer detaljerade till min mejl [email protected]? :)

Kram!!

2013-07-12 @ 20:41:02
URL: http://stayreal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0