5 km senare

2013-01-24 @ 19:07:00
 
Sitter och pluggar franska i väntan på att middagen ska bli färdig, helt sjukt hur mycket läxor vi har fått nu de senaste dagarna! På de två veckor som kommer ska vi ha 2 prov + 3 nationella prov, 2 inlämningar (vi kan få en tredje som ska lämnas in sista veckan), 1 redovisning och läxförhör som vanligt i franska och engelska (text, glosor, övningar, grammatik gäller båda språken) och no. KUL LIV man inte kommer ha fram till sportlovet. Känner mig i alla fall lite duktig som var ute och sprang idag, jag behöver verkligen få upp konditionen igen efter alla dessa förkylningar, och även om det inte går lika fort som vanligt måste man ju börja någonstans, right?
Efter att jag bockat av dagens läxschema hade jag tänkt ta igen första Top Model Sverige-avsnittet som jag missade i måndags (kommer säkert missa massa fler innan säsongen är över, är så dålig på att följa program jag vill se halv-mycket haha) innan jag somnar. Kanske en liten smoothie eller fruktsallad till det också? Har blivit så himla svag för frukt, har ätit fruktsallad varje kväll den här veckan och druckit smoothie till mellanmål nästan varje dag, sjukt bra ersättning för sockerbehovet också! Haha nu låter det som att jag är värsta healthy men det är jag ju inte...
Aja, sov så gott peps!
Kommentarer
Postat av: sanna

feel you bro , hatar dem dagarna !
Vill typ stanna hemma rest of the life ;)

2013-01-24 @ 21:11:02
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: tilda

haaatar alla läxor!! But i love topmodel sveriga haha:)

2013-01-25 @ 09:16:56
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0