Segertåget

2013-02-23 @ 18:31:08
 
Lördag och det applåderar vi för!! Har haft så himla mycket i skolan den här veckan, stress stress stress, och på det stal ju någon min jacka i kyrkan vilket inte gjorde det hela bättre. Men men, nu i efterhand antar jag att jag har lärt mig en läxa - att aldrig mer lämna mina värdesaker utan uppsikt om ens inom en fem meters radie, the leassons of life helt enkelt! Just nu håller jag på att göra chokladglasyren till min brownietårta, ikväll ska vi nämligen fira ebba som fyllt 16! Vilket betyder att jag måste börja göra mig iordning strax också, mitt hår är kaos...
Ha en bra lördagkväll vänner för det ska jag ha!
Kommentarer
Postat av: nina

så sjukt snyyyygg!!!

2013-02-24 @ 10:50:22
URL: http://ninaaenger.blogg.se/
Postat av: Marrebarre

ÅÅhhh brownietårta!! Matorgasm...!

Postat av: tilda

så sööööt!!!

2013-02-24 @ 20:54:50
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0