Saturday february 9th

2013-02-09 @ 17:06:44
 
 
Hejhejhallå!
Igår kväll var jag i bk tillsammans med favoritmänniskorna för att fira Maria som fyllde hela 17 år, och alltså det var verkligen den bästa kvällen på länge! Det bjöds på ansiktsmålning, lekar, skattjakt, charader och allt annat som hör barnkalas till (alltså barnkalas är verkligen det roligaste som finns, om möjligt ännu roligare än när man faktiskt var barn). Och när Fredrik skulle härma "den mystiske hen"...alltså jag har seriöst inte skrattat så mycket på en hel evighet! Ååh, kärlek till er alla ♥ 
Idag har jag hängt med Maria hela dagen och hade faktiskt med mig kameran (brukar aaaldrig ha med den vid vardagstillfällen, men kom på idag att det borde jag ha lite oftare). Vi har varit på loppis, ätit tårtrester och godis från igår, blåst såpbubblor i minusgrader och jag fyndade en vit, stickad kofta för sextio kronor. Sedan var vi tvungna ta farväl för en hel vecka (det var nästan tårfyllt), för hon ska åka skidor till på torsdag och på torsdag åker jag till mormor. Snacka om timing..! Aja, på spårvagnen hem sedan fick jag i alla fall ett tecken (vet inte om  man ska tro på tecken men ja, något i den stilen) på att jag hade ätit för mycket tårta eller kanske inte rört på mig tillräckligt, för spårvagnen passerade hållplatsen jag skulle av vid, så det blev en längre promenad hem än vanligt (så kan det gå när man tänker att "ingen har tryckt på stopp än, kanske borde jag göra det" och sen inte gör det ändå...ta i trä säger jag bara). 
Nu ikväll ska jag först äta på restaurang med mammi och sedan ha en hemmakväll, har ont i halsen IGEN nu (med snö kommer förkylning) så måste vila mig till matchen imorgon, inte en chans att jag skippar den. Men förutom det har det varit en väldigt bra start på sportlovet! 
Kommentarer
Postat av: tilda

ååh vad söta ni äär!! snygg koftaa(Y)

2013-02-10 @ 18:58:25
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: nina

åhhh vad mysiga ni är! JA fler vardagsbilder åt folket lol

2013-02-10 @ 22:02:59
URL: http://ninaaenger.blogg.se/
Postat av: Nora

Cool blogg du har, kolla gärna in min! :)

2013-02-10 @ 22:16:43
URL: http://norabodins.blogg.se
Postat av: Nora

Cool blogg du har, kolla gärna in min! :)

2013-02-10 @ 22:16:48
URL: http://norabodins.blogg.se
Postat av: sanna

haha men ångrade mig dock efter den pizzan asså :(

2013-02-10 @ 23:01:48
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0