Monday

2013-02-25 @ 18:32:49
 
Alltså så himla tråkiga bilder jag langar nu men jaa...mitt mellanmål↑ drogar verkligen frysta bär, mamma har köpt typ 10 paket hehe, så sjukt gott! Idag har det varit iskallt men sol heela dagen (har nästan glömt hur mycket jag älskar solen) och en lugn skoldag, hade engelskaprov och idrotten var inställd för att vi skulle dansa hela eftermiddagen. Hahah, alltså älskar vår dansinstruktör...(eller?).  I alla fall, strax kommer Maria hit och då ska vi gå på en liten promenad (fast den blir alltid lång för vi har så mycket att prata om) och sedan hade jag tänkt plugga lite matte, göra en smoothie på mina frysta bär och kolla topmodel sverige! Ha det göött
Kommentarer
Postat av: tilda

så gott att jag döööööör!!

2013-02-26 @ 10:51:22
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0