Hos morris

2013-02-14 @ 00:19:00

Hejhej! Ligger just nu på sängen hos mormor och skriver, jag och mamma tog tåget upp nu i eftermiddags och ska stanna till på lördag. Det är så himla fint med alla snö här, minst tre gånger så mycket som hemma i Göteborg, och även om jag längtar till sommaren mer än någonsin just nu (planerar resor, gör upp planer och fantiserar om sommar och sol mest hela tiden) så måste jag ju passa på att njuta av de sista fina vinterdagarna nu. Vet ju att om sisådär ett halvår, när hösten börjar krypa sig på igen (usch och fy) kommer jag längta efter kyla och mys-mörker och önska att jag tagit vara på vintern mer, så får ta och göra det nu!
Ska försöka få lite plugg gjort medan jag är här också, så hiiimla tråkigt att man behöver plugga på lovet...men what to do liksom? Vi har tre prov + två redovisningar veckan efter lovet, så har inte mycket till val...Men nog om det, nu ska jag spela candy crush (oh god, bereoendeframkallande spel) och sedan sova. Godnatt!

 

lite inspo ↑
Kommentarer
Postat av: Nina

Mysiiigt!!!

2013-02-16 @ 12:24:32
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: Maria

Asså Eira du får banne mig ta och blogga lite mer!!!

Postat av: tilda

åh jag längtar också till sommaren så himla mycket!!

2013-02-16 @ 18:51:36
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0