Hairspo

2013-02-01 @ 17:17:00
 
Lade i en toning i håret igår kväll, en lätt brun färg som är ungefär min "riktiga" hårfärg, kanske någon ton mörkare (men det går ju nästan aldrig att hitta sin exakta hårfärg igen efter att man börjar trixa med det), men oavsett så har min färg en chans att växa fram nu igen i alla fall! Det var skönt att få ut den röda tonen som har suttit i sedan jag färgade det för ungefär ett år sedan. Nu är ju frågan bara vad som är nästa steg...? Får väl låta vårens solstrålar bleka det lite och sedan kanske jag gör några ljusa slingor när sommaren närmar sig, trivs ganska bra nu så vi får se helt enkelt! 
Kapade förresten 5-7 cm i lördags också, känns seriöst som att jag har page eller något haha...ingen annan märker att jag har klippt mig men det känns så himla kort när det är på en själv! Aja, mitt hår har inget problem med att växa så det lär väl vara tillbaka ganska snart igen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0