Bläää

2013-02-16 @ 22:57:55

När man sitter på ett tåg i fyra timmar och får kramp i benet (som alltid när jag sitter still för länge) och ens service till telefonen helt plötsligt lägger ner, eller när man kommer hem och ens blomma har dött av vattenbrist och man får höra eira-du-är-15-år-och-kan-inte-ens-sköta-om-dina-egna-blommor-uppläxningen för sjuttionde gången, eller när man har snor i hela huvudet och ska spela match dagen efter, eller när hjulen på ens väska drar med sig massa snö in på rummet. Eller när man har fula, nedbitna naglar och världens fulaste hår som bara hänger där och ser förjävligt ut helt enkelt, och så får man en tepåse där det står "look at yourself in the mirror av grace" och man bara vill spy på den som skrev det.
Mitt perfekta liv i en liten ask! Jag har haft bättre dagar om vi säger så...

Men jag är i alla fall glad att vara hemma igen så att jag kan få träffa alla mina kompisar och få spela innebandy och kunna vara någonstans där min mamma inte är...

Kommentarer
Postat av: nina

Hahahahahaha gumman allt går emot, felåt att jag skrattar men den tepåsen va ju sjukt rolig haha lol

2013-02-17 @ 09:15:02
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: Marrebarre

Hahahahaha, "så jag kan vara någonstans där min mamma inte är".. Amen to that!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0