Dan före dan

2013-08-21 @ 13:56:45
 
Vadå nervös inför gymnasiet? Nej, nej.......................................................
Dan före dan, imorgon står jag där och skakar inför en ny klass och nya lärare. Idag målas det naglar och provas kläder, hoppas VERKLIGEN att det är jeans-väder imorgon så att jag slipper stå och visa upp mina vita ben heheee..! 
Ikväll är det träning med juniorerna och innan dess ska jag hinna gå en promenad med Amanda och sedan åka och handla med Tilda inför på lördag då det blir födelsedagsfirande här i huset!! (Ja, jag är medveten om att det var drygt en månad sedan jag fyllde år). Aja, wish me luck till imorgon så hörs vi aav!
 
Kommentarer
Postat av: Sophia

Lycka till Eira! Vilket gymnasium ska du gå på?? :)

2013-08-21 @ 21:02:44
URL: http://www.nattstad.se/sophiakally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0