White on white

2013-04-11 @ 18:40:56
 
Så här hade jag gärna velat gå klädd när våren kommer på riktigt, har blivit total-kär i vita blazers och blommiga byxor! De ultimata vårplaggen verkligen. Brallorna ovan kommer från h&m och kostar endast 249:-, får se om jag slår till, är ju inne i en period av sparande för att 1. kunna köpa den vita skinnjackan, 2. kunna köpa ett nytt objektiv, 3. kunna slinga håret fram mot sommaren 4. kunna ha mycket pengar att shoppa för till usa-resan. Så vi får väl helt enkelt se hur det blir med den saken! En vit blazer borde man dock kunna leta upp på något 2hand-ställe för en inte allt för dyr peng. 
 
Nu ska jag plugga lite franska (enda läxan vi har den här veckan, såå skönt) innan middagen och sedan ge mig ut på en promenad med Amanda. Hejsvejs!
Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh vart kommer linnet ifrån??

2013-04-11 @ 20:49:04
URL: http://nattstad.se/ninaaenger
Postat av: tilda

snygggtt! älskar vita blazersss linnet var inte helt fel heller va!:))

2013-04-11 @ 21:46:50
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0