19 april 2013

2013-04-19 @ 23:47:51
 
ALLTSÅ en av de bästa dagarna i mitt liv!! Jag fick träffa Håkan Hellström och fick den nya plattan signerad, grät glädjetårar och kramades med Lovisa, stannade på Bengans tills stängningsdags då Håkan kom ut i butiken igen och vi stod 2 meter ifrån honom och jag trodde att jag skulle svimma, fick en gratis planch som hade hängt på Håkans signeringsbord hela dagen, har varit i extas hela kvällen och känner att nu kan jag dö lyckig. Vet inte vart jag ska ta vägen för är så himla glad, ååh alltså ord kan inte beskriva detta..!
 
Min favorit av plattans alla underbara låtar hittar ni HÄR
Kommentarer
Postat av: Nina

Åhhhhhh är så himla himla glad för din skull, äntligen fick du träffa honom!! Och det va du värd bästi!!

2013-04-20 @ 00:34:34
Postat av: Noomi

Underbart! :)

/L

2013-04-23 @ 14:22:10
URL: http://noomisfotografier.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0