neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna

2011-09-17 @ 18:10:20


HÅKAAAAN!! detta var allt jag (eller rättare sagt elsa) med mobilen lyckades fånga av konserten igår kväll, men jösses! han är så underbar att man blir helt..ah! man måste dö några gånger innan man kan leva var underbar, men nu kan du få mig så lätt är helt magisk i sig så den slår ALLT! waah jag lever fortfarande på adrenalin. håkan min man!
nu blir det fortsättning på den redan brabra helgen - födelsedagsmiddag med mera hos bianca!
Kommentarer
Postat av: Anna anonym

Håkan är miiiiiiin!!! Älskar honom!! Älskar osså din blogg o din stil!

//från en liten tjej som läser din blogg varje dag!<3

2011-09-17 @ 19:27:50
Postat av: eiralinnea

Anna; hahah vi får dela då! nej vad gullig du är, vad glad jag blir! :)

2011-09-18 @ 21:04:29
URL: http://eiralinnea.blogg.se/
Postat av: tilda

LOVEEE

2011-09-20 @ 10:14:59
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0