most nights I hardly sleep

2011-10-03 @ 15:12:32
hallå!
har nyss haft kålltorpslunken. eller skoljoggen. eller kalla det vad du vill. men iaf, 8 kilometer har jag avverkat i hyfsat tempo idag! åker strax in till stan, men först ska jag bara äta den där feta tårtbiten jag skippade igår. och det kan jag göra med gott samvete också (oj vad fyndig man kan vara, ha-ha.) har inte varit inne i stan på en hel evighet, så jag känner att det är dags nu. måste också göra något åt mitt ha-begär på alla kläder i detta inlägget. STÅR INTE UT! hej
Kommentarer
Postat av: Vilma Henricsson

Sv: hihi, jamen var tvungen när Fredrika hade dig på mobiltelefonen! Blev supeerglad och du är verkligen skitsnygg och din stil är helt underbar :) Puss och kram!

2011-10-03 @ 15:39:06
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0