new new new

2011-05-28 @ 17:38:43


denna fina klänning fick följa med mig hem från stan idag. 249:- på h&m. ni får se den på någon dag, förhoppningsvis på skolavslutningen!

igår jobbade jag fyra timmar på ica, cyklade som en galning hem till ebba och kollade på vampire diaries (bäst för er som inte vet..hehe) och sedan sov tilda & nina hos mig. imorse körde vi ett hårt men skönt (efteråt då..) träningspass och sedan åkte jag in till stan. är verkligen helt slut. har intagit en plats i sängen nu som jag inte tänker lämna förrän jag måste. vilket är ganska snart eftersom jag med flera ska iväg och fira klara! vi hörs imorgon eftersom jag antagligen kommer somna på fläcken ikväll..! puss på rompen
Kommentarer
Postat av: tilda

SNYGGSNYGGSNYGG!

2011-05-28 @ 17:49:22
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: MEPS

jättefint mönster på klänningen :)

2011-05-31 @ 15:52:02
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0