Vårskor // Lite hjälp tack !

2011-03-16 @ 15:37:00


ska ju köpa ett par palladium i vår, och nu har jag kört fast lite med vilken färg jag ska ha?! de vita är ju snygga och passar till allt, men det är dock väldigt opraktiskt för en lermaja som jag. de gråa ska jag försöka hitta någonstans, ljusa men blir ändå inte smutsiga direkt. de andra två är ju också snygga. passar dock inte till allt för mycket.. vad tycker ni? med tanke på färg/användbarhet/hur praktiska de är. behöver verkligen hjälp!??!?!?!!
Kommentarer
Postat av: a n n a ss

jag har vit beigea, aaaaassnygga!

kör på gråa eller mörkgröna (Y)

puss på rumpen

2011-03-18 @ 08:25:32
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom gråa, eller dom typ beigea (eller vad det är)

dom brevid dom vita :)

2011-03-18 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0