Sub of the weekend

2011-03-27 @ 12:50:01






Igår kom jag hem alldeles för sent in på natten, men det var det värt! Jag hjälpte anna att plocka ihop resterna av en riktigt bra kväll. Maskerad är ordet! Kärlek till er.
Vaknade vid tolv och nu ligger jag fortfarande här i sängen och degar. Ska fixa mig en nyttig och rejäl brunch efter gårdagens onyttigheter, ta en promenad och sedan spela min första match med dam-juniorerna. Snacka om nervöst! Efter det ska jag till kyrkan och kolla på när småkörerna har konsert. Fin söndag med andra ord!
Kommentarer
Postat av: AA

vad var du utklädd till ?

2011-03-27 @ 12:56:36
Postat av: amanda

Love! grym kväll var det! :)

2011-03-27 @ 18:22:00
URL: http://elsaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0