Vad får en att vissla i mörkret?

2010-11-27 @ 12:19:49


Världens finaste katt som just nu ligger och sover i mitt knä.

Hejsan alla goa!
Imorse vid tio gick jag och tilda ut för att fota lite, det var riktigt mysigt fast ändå, kallt. Dock inte allt för bra bilder. Idag kommer jag hålla till med laget hela dagen, vi ska nämligen ordna en lagfest för föräldrarna med god mat, underhållning, drinkar m.m. Därav ingen uppdatering på hela dagen. Sorry guys!
Nu ska jag städa och pynta mitt rum, om jag hinner, innan ellen kommer hit. Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är det bellis eller vad den nu heter?

2010-11-27 @ 18:09:13
Postat av: anna stranne

som alltid min gumma, riktigt fina bilder!

2010-11-27 @ 21:10:33
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: eiralinnea

sv; ja, precis :) Bella mi, fast vi kallar henne bellis!

2010-11-28 @ 00:06:04
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0