19/8

2010-08-19 @ 22:23:46
Godkväll!
Ställde mig i duschen för en stund sedan och ville inget annat än att stanna där föralltid. Hett vatten när man är frusen gör susen. Fick till och med till ett litet rim där ;) Lyckades rota fram ett vitt nagellack ur badrummsskåpet där det stod "nail repair" på, så det kunde ju inte vara något annat än bra, men jag märkte (till min besvikelse) att det blev genomskinligt när man penslade på det. Tycker vitt nagellack är ganska hett annars. Får nog ta och inhandla mig ett, vitt är ju det nya svarta som man brukar säga, hehe. Resten av kvällen kommer spenderas framför tv:n med en kopp te. Imorgon är det sovmorgon till 11 då vi ska spela minigolf i slottskogen, mysigt mysigt!



http://chic.se/wp-content/uploads/2009/12/vitalack.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0