The little things in life

2013-03-23 @ 23:49:44

Tänk vad små saker i livet kan göra alltså! Jag hade varit två timmar i torpahallen och bara städat, städat, städat efter en väldigt bra men också väldigt stressig dag, och visste också att när jag kom hem strax efter tio någon gång skulle jag behöva baka inför morgondagens fika-försäljning (ska tydligen hållas någon tipspromenad för 200 pers i torpahallen imorgon?). Visste också att söndagen skulle bli stressigare än någon annan söndag eftersom att jag så desperat behöver bli klar med mitt svenskaföredrag på eftermiddagen. Kände mig i alla fall trött, trött, trött och allt kändes jobbigt, jobbigt, jobbigt. Men så när jag kom hem vid närmare halv elva-tiden så hade mamma redan bakat åt mig till imorgon, och alltså ååh, plötsligt kändes livet lite lättare! Små saker alltså, de kan göra mycket..! Nu ligger jag i min gosiga säng och inväntar John Blund, till sällskap har jag mina hörlurar och lite sova-musik, har ställt klockan på kvart över sju imorgon så vill helst somna snabbast möjligt, om ni vill kan ni lyssna på den här låten, micket bra! 👌 Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gick inte att kommentera på förra inlägget så skriver här, nån gång måste vi åka in en heel dag verkligen 11-18 och plöja igenom aalla affärer och få massa köpt!!

2013-03-24 @ 13:20:48
URL: http://nattstad.se/ninaaenger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0