yesterday does not define you

2011-08-19 @ 12:12:34
god morgon!
var uppe med tuppen imorse för att gå till tandläkaren - och äntligen, efter 7 månader - är min tandställning ute! måste bara ha den på natten i någon månad till, så skönt! perfekt såhär till skolstart också. regnet öser ner och det är en allmänt grå dag för mig idag, så jag ska låta min kära vänner få liva upp mig lite nu!
förresten hittar ni hela spellistan med precis alla låtar från vampire diaries säsong 2 HÄR. den som är musiksättare i den tv-serien har grym musiksmak säger jag bara. underbart
Kommentarer
Postat av: Lena

Jättegrattis till att tandställningen är borta dagtid när du nu börjar åttan!

Säger Lena

2011-08-19 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0