Weekend

2010-09-09 @ 19:01:00
Hejsan!
Det har varit en toppendag idag. Började halv tio, hade svenska & lunch + no och sedan drog klassen till fritidsgården för att dem skulle informera om discot imorgon kväll. Som jag btw inte ska gå på, har annat kul för mig. Hela min helg är planerad. Imorgon kväll ska jag, nina & molly sova hos ellen. 2 kilo godis och film kommer kvällen bestå av. Och enmassa snack såklart. Lördagen börjar med loppis, fotbollsmatch och sedan måste jag snabbt hem och duscha innan jag drar till bästa annas tjejmiddag. Kommer träffa massa nya ansikten, blir nog jätteroligt! Och sedan på söndagen är det talangträning för fotbollen. Toppenhelg va? Kommer bli bäst!
Sitter just nu och lyssnar på oskar linnros. Helt underbar.


Två bilder från gårdagen.
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag ska också gå på talangträning på söndag!:D Tänk om vi träffas, jag är ju Ninas halvkusin!

2010-09-09 @ 20:42:55
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0