26/9

2010-09-26 @ 11:14:00
Hello goreous!
Hur har ni det såhär på morgonkvisten? Själv har jag precis ätit tårta, borstat tänderna och gjort alla dagliga morgonrutiner, ni vet, haha. I eftermiddag ska jag spela match och under kvällen ska jag försöka komma iväg på bio med nina & tilda. Tusen gånger starkare hade premiär i förrgår och det är en film jag verkligen vill se. Har läst boken ganska nyligen också och den är riktigt, riktigt bra. Nu ska jag kolla blogglovin och ta igen lite av den upd. som inte kom igår. pussar.

Kommentarer
Postat av: Nina [photobyninaa.blogg.se]

Elin har uppvisning med sin kör som jag ska gå på och den börjar vid sju ikväll så hinner du den vid 15.45? :)

2010-09-26 @ 11:19:32
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0