Ledsen för det här med bildlöst

2010-12-27 @ 15:18:23
Hejsan!
Åh, min jul har varit så himla bra! Julen måste nog vara min absolut bästa stund på året. FAST det har hänt lite tråkigt också, start från igår. Jag skulle åkt hem från mormor igår för att hinna spela cup, men självklart - som alltid, blir jag sjuk. Så jag åker hem imorgon som det var tänkt från allra första början. Innan vi visste att jag skulle hinna hem till cupen. Men i vilket fall..nu sitter jag och har grymt tråkigt fast mormor pysslar om mig ordentligt. Ni kommer nog få höra en del från mig idag. Antagligen. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: ''''

kan inte du visa dina julklappar? :D

2010-12-27 @ 21:04:12
Postat av: tilda

Kryaa!!! :))(L)

2010-12-28 @ 19:04:11
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0