Before // After

2013-05-24 @ 16:39:00
 
I onsdags klippte Mathilda mig och idag bar det iväg till frisören för att slinga håret! Hade inte varit hos frisören på nästan 4 år så hade verkligen glömt hur skönt det ääär, asså ååh hon (min frisör) bara pillade mig i håret och masserade och tog schampo och balsam typ tre gånger och hade i massa produkter och blåste håret jättefint och borstade det och alltså det var såå skönt! Höll dock på att svettas ihjäl när jag hade tre plasthättor på huvudet och hon satte mitt huvud i den där värmefläkten och det blev bara varmare och varmare, men man vågar ju aldrig säga något så man sitter där och tänker "andas, andas" tills det är över haha. 
Skillnaden blev inte jättestor (fast det syns ändå mer i verkligheten än på bild) men är ändå jäättenöjd för det ser naturligt ut och det är ljusare än förut, sedan är det ju gött om utväxten inte syns hur tydligt som helst heller, och med lite naturlig solblekning plus lite solbränna till detta kommer det nog bli så bra så! Nu ska jag återgå till att kolla mig i spegeln, kan seriöst typ inte sluta nu när det är så nytt hahah...
Kommentarer
Postat av: Nina

Sååå sjukt snyggt verkligen!!

2013-05-25 @ 10:01:07
Postat av: Tildaholm

Soo lovely!!

2013-05-25 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0