We've had the time of our lives

2013-01-02 @ 23:54:00
 
Hejhej 2013! Kom hem från sälen igår kväll och kände mig helt tom (ni vet när man har haft det så underbart så det känns som att livet hemma plötsligt suger?). De senaste 6 dagarna har verkligen varit de BÄSTA i mitt liv!! Var så glad och lycklig över alla fina vänner, skidåkning och de skönaste ledarna! Verkligen helt sjukt bra. Nyårsafton firades med trerätters-middag, öppen scen, finkläder, underhållning från ledarna, fackeltåg till kyrkan, nedräkning inför tolvslaget, tusen kramar, fyverkerier och dansa dansa (inte pausa) i några timmar in på natten. Somnade vid fyra-halv fem och sov ganska precis tre timmar innan Alfred väckte oss med sin ukelele. På bilderna skymtar ni snö (underbara snö som tycktes vara överallt), soluppgång, hotta babes på nyår, min nyårsklänning, fackeltåget, jag och nina på väg ut, nypistade backar och skidåkning. Som sagt, de bästa dagarna i mitt liv. Taggar redan nästa år!
Om ni vill se fler fina bilder från nyår kan ni klicka er in på Fridas blogg och skrolla ner en bit, hon agerade fotograf under kvällen och gjorde det dessutom micket, micket bra! Nu ligger jag på en madrass hemma hos tilda och ska sörja att limalägret är över en stund till innan jag somnar. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: nina

åååååååh bästbästbäst!! vill tillbaka :'((

2013-01-03 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0